مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 15:202020-11-24سياسي

وبینار مشترک ایران و قزاقستان: موضوعات دوجانبه و منطقه ای برگزار شد 


وبینار مشترکی با عنوان ایران، قزاقستان: موضوعات دوجانبه و منطقه ای بعد از ظهر امروز با حضور جمعی از پژوهشگران مرکز مطالعات سیاسی و بین المللی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران (IPIS) و موسسه اقتصاد جهانی و سیاست جمهوری قزاقستان( IWEP ) برگزار شد.

- وبینار مشترک "ایران و قزاقستان: موضوعات دوجانبه و منطقه ای" برگزار شد  وبینار مشترکی با عنوان "ایران، قزاقستان: موضوعات دوجانبه و منطقه ای" بعد از ظهر امروز با حضور جمعی از پژوهشگران مرکز مطالعات سیاسی و بین المللی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران (IPIS) و موسسه اقتصاد جهانی و سیاست جمهوری قزاقستان( IWEP ) برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سخنرانان افتتاحیه این نشست سید محمد کاظم سجادپور رییس مرکز مطالعات سیاسی و بین المللی وزارت امور خارجه، یرژان سالتیبایف رییس موسسه اقتصاد جهانی و سیاست قزاقستان و مجید صابر سفیر کشورمان در قزاقستان بودند.

در این وبینار اندیشمندان، استادان و پژوهشگرانی از ایران و قزاقستان نقطه نظرات خود در زمینه روابط دوجانبه، منطقه ای، بین المللی، اوراسیا و بحران های منطقه ای را مورد بحث قرار دادند.

پژوهشگران ایرانی و قزاقستانی برگزاری چنین نشست های علمی، پژوهشی و مطالعاتی را مثبت ارزیابی کردند و آن را برای افزایش تعاملات رو به رشد ایران و قزاقستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وبینار مشترک ایران و قزاقستان: موضوعات دوجانبه و منطقه ای برگزار شد 

وبینار مشترک ایران و قزاقستان: موضوعات دوجانبه و منطقه ای برگزار شد